Ce parere aveti despre cursul de Interfete Evoluate de anul acesta ?(tematica curs, laboratoare)

duminică, 9 decembrie 2007

Misterul disparitiei din Google search

Am pus un post ieri pe grupul de webmaster help de la google 
in care am explicat situatia site-ului si am cerut niste pareri. 
Aparent aceasta situatie nu este neobisniuta pentru un site nou,
cum este al nostru, si suntem noi prea impacienti.  
Sa speram ca situatia se va schimba in curand, cum se spune 
"May Google Gods be with us".
Intre timp am constatat ca Google Analytics este o unealta destul
 de puternica, printre lucrurile pozitive  constatate se numara :
  • updatarea la interval de minute a informatiei despre trafic
  • vizualizarea mai compacta a informatiei cu grafice per vizitatori/vizite/accese de pagina
  • flexibilitate mai mare in ceea ce priveste selectia perioadei de afisare a statisticelor
  • foloseste ajax pentru afisarea info - voi reveni cu un articol despre asta
Un posibil minus este ca nu am gasit nicaieri afisate IP-urile vizitatorilor.
Per total informatiile oferite sunt aceleasi ca la trafic.ro doar intr-o forma
mai prietenoasa.

Niciun comentariu:

Ce parere aveti despre tehnologia Ajax ?

 
Director-Web.net