Ce parere aveti despre cursul de Interfete Evoluate de anul acesta ?(tematica curs, laboratoare)

vineri, 7 decembrie 2007

Re - Vesti proaste

Am gasit pe forumul de la google support o situatie similara.Am urmat sugestiile celor de acolo si am testat site-ul cu un spam detector si a iesit curat, din pacate la testele de pe W3org ptr corectitudinea codului au iesit mai multe erori, asa ca e posibil din cauza asta sa ne fi eliminat din index. Din cate am citit pe blogul celor de la google nu ar fi avut motiv sa ne baneze. Din pacate pe contul de google web master nu spune ca ar fi fost vreo problema in a parcurge site-ul, dar nici data ultimei parcurgeri nu este updatata (3 dec). Intre timp am facut un site-map pe care l-am adaugat la google si am modificat parti din site a.i sa nu mai fie erori.Tot mai sunt cateva de la scriptul de trafic.ro pe care nu pot sa-l scot din pacate, probabil ca va trebui sa schimb tipul documentului din XHTML1.0 strict in XHTML transitional sau alceva...
 Orice alta sugestie este binevenita...

Un comentariu:

Cosmin spunea...

O situatie ciudata - eu pot sa accesez situl de acasa, dar de la serviciu nu merge. Cred ca xhost nu e cel mai grozav provider :P.

Ce parere aveti despre tehnologia Ajax ?

 
Director-Web.net